Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 18:11 - Защо станах сътрудник на LR Cosmetics?
Автор: lrdistributor Категория: Други   
Прочетен: 4644 Коментари: 2 Гласове:
0



Защо станах сътрудник на LR Cosmetics?

 

Много пъти и много хора ми задават въпроса защо станах сътрудник, какво ме привлече, защо реших, че може би ще се получи нещо. Всъщност, причината бяха продуктите на компанията – спрея с алое вера, гела за пиене, но най-вече крема „Алое вера с прополис”, който ми бе любимия (просто е много ефективен и го замених с досегашните си крем за лице и ръце). И така вече имах възможност да вземам всичко, което дотогава си поръчвах, но вече на по-ниска дистрибуторска цена. Но се оказа, че имам още една възможност – да поканя други хора, мои познати, които се интересуват от козметика и продукти за здраве и красота, които да станат мои сътрудници. Последното при малко труд може да се превърне в малкия бизнес на всяка дама (защо не и господин). Оттук нататък ми остава да направя само едно – да започна да вървя по стълбицата на възхода в ЛР и нещо, което ме кара да мисля позитивно е, че това е нещо ново за нас, но в същото време и нещо качествено, което може да замести купища лекарства и мазила. Смятам, че така както всеизвестните в България фирми Avon и Oriflame пробиха на българския пазар, така ще направи и ЛР, но просто е въпрос на време. Затова в крайна сметка лично за себе си определям моето сътрудничество като добър и проспериращ ход. Дано след време мисленето ми се оправдае с нужните доказателства.



Тагове:   Какъв,   доход,


Гласувай:
0



1. анонимен - dano :)
18.08.2009 21:51
zdravej,nadqvam se i az da imat uspeh!nie sashto,zashtoto e mnogo trudno da ubedish horata,che kachestvoto e po-vajno ot kolichestvoto..ponqkoga se otchajvam,no promqnata v misleneto otnema mnoooooogo vreme..uvi!produktite sa im strahotni naistina i za malkoto vreme,v koeto sam se zanimavala se ubedih v tova,i imenno to me motivira naj-mnogo.shte se radvam da se zapoznaq s oshte edin mechtatel ;)tozi svqt ima nujda i ot hora,kojto vijdat nebeto,ne samo asfalta pod krakata si :)) skype: lipaezurre
цитирай
2. анонимен - ...
18.10.2010 15:04
Извинявай, как може да се свържем с теб?
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930